Merhaba kızlar 10+5 de ikili test yaptırdım doktorum bebek kıza benziyor ama net değil sakın kendini alıştırma dedi 19. 20. Haftada gelebilirsin tekrar bi sorun yok dedi ama ben çok sabırsızım cinsiyeti öğrenmek istiyorum şuan 13+5 ne zaman gitsem belli olur ki net