GamzeAkova Anneler malum bayram olduğu için hepimiz cok yorulduk. Hala yorgunluğu atamayıp bebeğinin hareketleri az hisseden var mi? 36 haftalık hamileyim bu arada
hunilimom GamzeAkova bu haftalardan sonra biraz yavaşlar hareketleri eskisi gibi yoğun ve sürekli olmaz az ve sert olur canım
Bsrksc Bende 33 haftalığım yorgun olduğumda hareket etmiyor ama ertesi gün kendime geldiğimde hareketlerini yavaş yavaş hissetmeye başlıyorum. Bir de alanı daraldığı için eskisi gibi bazıları hareket etmiyormuş