merhabalar arkafaşlar 5 aylık gebelik var ams doktor bulamıyoruz. eskilehir acıbademde meliha kovancı bayraktaroğlu na gidiyorduk ama sorumluluk sahibi asla değil. bebeğin kalbinde beyaz parlaklık göründü bebeğin özürlü olacağını aldırma olayı olacağını ama kesinlikle dna testi gerektiğini söyledi. ikili ve test gayet normal olmasına rağmen. 3000 tl ye önerdiği labaratuvara gidip dna testi yaptırdık çok şükür temiz çıktı. Daha sonra arastırdık ki çogu bebekte bu beyaz parlaklık oluyormuş normal bir durum. bunu sölediğimizde siz internete girmeyin kitap tavsiye edeceğin bebek kitabı okuyun dedi ya şaka gibi.baş ağrısı oluyordu ilk aylarda nörolojiye yönlendşrdi baksın dedi ama gitmedik ve geçti baş agrısı. kalpte hafif çarpıntı oldu hemen kardiyolojiye gidin dedi gitmek tabi 3-4 gün sınra geçti.Kendi söylediğini asla kabul etmeyip ben bunu söylemedim bunu söyledim demesi. hatta en son çok sağlam tartışma yaşadık ondan doktor arıyorum. telefonda 7. aydan sonra yolculuk tehlikeli diyp yanına gitiğimizde ben böyle birşey demedim istiyorsanız SES KAYDINI getireyim diyip resmen şantaj yapması. Getirn dedim ams tabikide getirmedi. Asla ams asla sorumluluk kabul etmeyen bir doktor. Daha önceden acıbademde ceren hoca ve özlem özür gürsoya gitmiştik ama pek uyum sağlayamadık kendileri ile. esişehir tıpta mete beyi tavsşye ettiker onada gittik oda stajer doktorlara baktırıyor.
EVET ARKADAŞLAR DURUM BU ACİL OLARAK GÜVENİLİR İYİBİR DOKTOR BULMAMIZ GEREKİYOR. YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM