Emelkcyrk Kızlar 40+2 günlük hamileyim sabah bir avuç dolusu kahverengi nişanım geldi sizce Doğum ne zaman olur bir de doktora gitmedim nişan gelince doktora gitmek gerekir mi ?
aysegulcbo Emelkcyrk arkadaşımın nişandan iki gün sonra doğdu bebiş sanırım su gelince hemen gidilmesi gerekiyor nişan geldiyse sancılar sıklaşana kadar gitmemek evde geçirmek daha iyi diyorlar
Sebogelin Emelkcyrk bize gebe okulunda nişan gelince acele etmeden rahat rahat duşumuzu alıp hazırlanıp hastaneye gitmemiz söylenmişti. Acele etme ama ben yerinde olsam hazırlanıp giderim ne kaybedersin ki
Ezgiktcngz Nişan geldikten sonra 2 saat içinde de 2 gün içinde de olabiliyormuş Doğum diye biliyorum Çok fazla oyanlanmadan doktorunuzla görüşebiliyorsanız görüşüp hastaneye gitmenizde fayda var bence Şimdiden hayırlı olsun miniğiniz sağlıkla gelsin inşallah
Emelkcyrk Ezgiktcngz ay inşallah canım çok bekletti bizi bu çocuk inşallah en kısa zamanda doğar 🤲🏻 Annem bekle dedi daha gitme dedi doktora ama bilemedim ne yapsam
Ezgiktcngz Ben biraz garantici olduğumdan ben çok beklemezdim galiba Evde bekleyeceğime hastanede bekleyeyim gerektiğinde anında müdahale edebilirler diye düşünüyorum tabiki sizin kararınız ama Siz bitirdiniz artık ne güzel kavuşmaya az kaldı darısı bize 😍
Elifkorul Nişan gelince Bebek enfeksiyona açık olmuyo mu ? Yoksa o su gelince mi oluyo ? Enfeksiyon ihtimaline karşı doktorunla en azından telefonda görüşmelisin 🤔