Mucizeemm Nhislie cevap verecekler için bende bisey sormak istiyorum normal doğum da hemen sezeryan da dikiş alındıktan sonra mı kullanılıyor korse ? Aydınlatın lütfen bizi tecrübeli anneler😊🤗
Zuhresule Nhislie ben normal doğum yaptım hastaneden çıktığım gün kullanmaya başladım ebebekteki owli markayı kullanıyorum 1,5 ay oldu göbeğim yok su an
aylaacetin Mucizeemm hayır dikiş alınmadan kullanmaya başlayabiliyosun bana doktor hemen takabilirsin demişti 2.günü takmaya başladım daha iyi bile oluyor hareket ederken acı hissini azaltıyo göbeği tuttuğu için
Rabiaoguz Normal doğum yaptım ve korse hemen kullandım. Peki vücüt temizliğini nasıl yapacağız bilgisi olan var mı
Yusra17 Rabiaoguz ben hergun batikonlu suya otutuyorum ardindan dus aliyorum ve kurutma makinesinin ilik kismiyla kurutuyorum doktorum bu sekilde yapmami soyledi
Yusra17 Rabiaoguz ben henuz yapmadim cikmadigi icin dogum yapali 1 hafta oldu o konu hakkinda bi fikrim yok