Senanur09 Asli5454 30 haftalıkken bndede başladı 33 olduk hala ara sıra oluyor canım doktoruma sormuştm kullandıgım ılaclara baglamıştı
DuyguSenturk Asli5454 35 haftadayım bendede iki gündür yeni başladı bayada ilaç içiyorum acaba onlardan mı ki bilemedim
Asli5454 Senanur09 ya benim erken doğum riskin var ve dünden beri sanki böyle içim boşaldı ilk defa böyle oldum normalde hamilelikte hiç ishal olmadım
Fatmasuer 37+3 bende 3 4 gundur var hayirlisiyla bi dogursak su son donemler gecmiyo beden zorlaniyo ins dogum belirtisidir 😊