Gizemmpolatt 19 haftalık hamıleyim akşamları karnım cok şişiyo ama sabah bı kalkıyorum karnım yok dercesine gitmiş ben pek anlam veremıyorum ilk gebeliğim birazcık korkuyorum
Menis21 Gizemmpolatt Bende de aynısı cnm yemek falan yiyoruz ya ondan herhalde bende sabah kalkınca nerede bu bebek diyorum ama normalmiş sanirim birde benim sabahları kalktıgımda gözlerimde iyi görmüyor ikili ikili görüyorum.
Htczmra Gizemmpolatt Aynı haftadayiz bende de aynı durum var sabahları hiç karnım yok akşama kadar sisiyoruz çok da yemiyorum iştah sorunum var
Zehralismail Ben şuan 13 haftalığım yani 12+6 aynı şeyi şimdiden ben yaşıyorum 😂 akşamları korkuyorum göbeğim çıkmış kilo almışım diye sabahları mutlu oluyorum inen göbeğimi görünce 😂