Beyzaba Kızlar merhaba 37+4 gunluguz bugün belim de dün geceden beri adet sancısı gibi bir ağrı var her gözümü açtığımda ağrım devam ediyordu ve hala ediyor sizce doğum belirtisi olablr mi ama kasiklarimda bir ağrı yok