Tugramoms Bende de olmuştu, doktoruma söylediğimde önce nstye girmemi istedi. Nst sonucunu götürdüğümde gayet iyi olduğunu sancı çıkmadığını, bebek büyüdüğü ve yeri iyice daraldığı için baskı yaptığını söylemişti. Şuan 35+2deyim, artık kasıklarımda da aynı şeyler oluyor, bakalım bayram sonrası kontrolünde ne diyecek. Fevri hareketlerde bulunmayın, yatakta dönerken daha dikkatli olun ve yastık kullanın destek amaçlı. Endişelenicek bi şey yoktur inşallah, Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin :)