Kızlar hepinize merhabaaa :)
23 mayısta doğum yaptım hikayemi paylaşmıştım şimdi hastane çantasında kullandıklarım ve boşuna götürdüklerinden bahsedicem:)
kendim için
birsürü lohusa takımı almıştım boşuna almışım😂
doğumdan çıkarken bir gecelik giydim odada lohusa takımının üstünü giydim sadece altımda sürekli kanama olduğundan hasta bezi bağladım pike örttüm öylece yattım. Yani birsürü lohusa takımına hiiiç gerek yokmuş. Depend götürmemiştim hastanede verdikleri hasta bezleri de çok çok iyi geldi bana ben memnun kaldım. Kendim için bu kadar 😄
bebek için de 2 tane 10 şu bir 5 ki ve tekleme zıbınlar koymuştum hepsini boşuna koymuşum bir giydiği tulum oldu öylece geldik eve, fotoğraf için isimli almıştım bi tek o var yani. Bir ince bir kalın battaniye kullandım. Küçük biberon kullandım sütüm gelmedi hastanede mama yaptılar. bu kadar kızlar resmen pikniğe gider gibi birsürü çantam valizim vardı hiç birini kullanmadan geri getirdim.