Canım yapcak bişey yok bnd midem de uyandım suan renin gaviscon kullanıyorum , bir kaç yudum soguk süt içiyorum anlık fayda sonra yine aynısı işte o ablık geçtigi sıra hemen uyumaya çalşyrm 33. Haftadaym hamileligimin basından beri yanmalarım var cünkü zaten gasrtir ve reflüm vardı