asloykm bence 30’lu haftalarda artık çok normal zaten her hamilenin eli, ayağı, yüzü şişiypr. 30’larda şişmeyecek de ne zaman şişecek? Ben ve bazı arkadaşlar 20’li haftalardan şişlik yaşamaya başladı daha koca bi yaz geçiricez mesela allah acısın bize 🤷♀️