Nesliin Afedersnz kızlar viajinamn üstü cok agrıyo yatakta dönerkn bile zor dönüyorm szce dogum belirtsmi kasklrmda agryo .. belim agrımıyor
tektanemmmm Nesliin aynısı bende var 2 gündür ama ben 38 haftadayım vajina kemiğim çürümüş gibi yürümek sağa sola dönmek aşırı derece de zor
Enesiimm Nesliin canım aynı durum bende de var şu an donemiyorum ağrıdan doktor Cuma gel dedi böyle giderse sezeryana alacam dedi. 37+6 haftalık olduk
Nesliin tektanemmmm YarenBeren amin inş canm doktorum cuma günü gel demşti belki yarın giderm bilmiyorm ama bebk cok harektli göbek deligimn alt taraflrna vuruyor sürekli
tektanemmmm Nesliin ben de öyle hissediyorum da nst de sancı yok açılmaya da henüz bakmadılar bel ağrısı Doğum belirtisi diye kabul ediyorlar bende bel ağrısı yok bel dışında herşey ağırlıyor
YarenBeren Nesliin ayağa kalk göğsünün altına dort parmağını koy düşmüş mü göbeğin asagıya bir bak canım
YarenBeren Kızım da benim de 40 + 5 de gece nişanım geldi sonra sancım dort saat sürmeden Doğdu inşallah senin de kolay olur 🙏rabbim yardımcın olsun canım sancın geldiği zaman da yere cok nefes al verirken ıkın cok faydasını görürsün hemen açılman olur
Enesiimm tektanemmmm benim 2. Hamileliğim ilkinde çadı darlığından sezeryan oldum şimdi yine öyle olacak..