Hersey hic beklemediğim bir gun ve hala dogum yaptim mi diye sorarım kendime😁ikinci kez anne oldum ve cok mutluyum olmayan tatmayan hereks tatsin ins. Anlatsam yüreğim dolu dolu gozlerim dolu dolu anlatırım cunku hersey bir yana acisi sancısı ağrısı anne olmak ve o duyguyu tatmak inanın tarifsiz suan yazdığım satirlar gözlerim dolu yazacağım 😢41 haftayı bulmuştum kontrole giderken 2 cm aciklik ve gunumun geçtiğini ogrendim ama sanci hic yok dr hemen doguma alalım seni dedi tabiki sancim yoktu yatis verdiler sonrasinda suni sanci aldim o serum takilirken bir 10 dk sonra sancim başladı öğlen 1de basladik acilmam ve sancim gece 11 12 buldu tabi bunla birlikte çatı muaneleri dahil acisi var bunu hic birimiz inkar edemeyiz en son cati muayenesinde hemşirem igne gibi birsey batirip suyumu patllati sanırım ondan sonrasi agrim sancim cok oldu ve artik dayanamadım sancim geldikçe ikinmam solendi burda tek kurtulus ve kisa surmesi istiyosaniz iyi ikinmaniz lazim gerisi kolay oluyor ..ben ikinci üçüncü ikinmam sonucu kızım durum doğdu hersey gözlerim önünde oldu goz yaşların hickiriklarim doldu tasti o an😢benden bir can kanimdan dunyaya gelmisti cok güzel bir duygu sonrasinda hic dikiş olmadı bende cok şükür dogumum 10 dk sürmüştü gözüm kizimdaydi o an kilosunu boyunu olcuyodular kulağım bebeğimin sesindeydi dogummanenin önünde esim bekliyordu ve onu görünce hıçkırıklar boğuldum oda gozleri doldu kızını kucağına aldi birlikte ağladık sonrasında emzrdim hemen ertesi gunu taburcu oldum..hersey oysaki cok kolay ve tarifsiz sadece o ana degil sonrasında kucaginiza alacağınızı bilip odaklanirsaniz herşey cok guzel olucak kızım bayram gunu dunyaya geldi 12.05 gece asla unutamadığım saatelr ve gün olacak inanin emzirip kucağıniza aldığınız her saat cok sukredip ona cok bagli olacaksınız..allah hepinizi kurtarsin yazacak ne kelime nede soz kaldı bende tek sey diyecegim"COK ŞÜKÜR RABBİM💕