Demirinannesi1 Kızlar uroday içen var mı enfeksiyon icin pek ilaç içmeyi tercih etmiyorum gebelegimde içimde hep bi kuşku oluyor😒
xbebek Demirinannesi1 istersen kullan ama sana şunu dıuım ne yaparsan yap o enfeksyonun gecmıycek doguma kadar devam
xbebek xbebek Demirinannesi1 hee bıde yarın oburgun kasıntın baslıycak aglatıcak derecede hemen elma sirkesi al şaşala yarım cay bardagı koy ustune 1 cay,bardagı su koy calkala sabah aksam yıka pis kokucak ama kaşıntın kesilicek
Tazeanne54 Demirinannesi1 doktorun verdiyse illaki kullan ben enfeksiyon yüzünden bir kere düşük yaptım. Çok ağrı yapar. ilacını kullan.her sabah elmalı sirkeli su iç. Elma sirkesiyle özel bölgeni temizle dezenfekte et. En önemlisi bol bol su
21os_ Demirinannesi1 canım bende hamileyim daha yeni kullandım o ilacı çok ağrım vardı geçirdi çok şükür biraz ama tamamen gecirmiyo ben sürekli su iciyorm o şekilde enfeksiyon u atiyo Su içmekten başka çare yok .
1prensesannesi xbebek bunu deneyeyim ben sağol yarim su bardagi sirke ve suyu karıştırıp yikayacaz dimi yanlis anlamadim😊
ezehra Demirinannesi1 mutlaka kullan bende senin gibi düşünüp kullanmadım son haftalara geldim mahvetti beni. Şimdi kullanıyorum mecbur.
Cansel34 Demirinannesi1 bendede var çok korkuyorum her an bebeğime bisi olucak diye doktorum önemli deyil dedi ilaçta kullandım geçmedi napcam bilmiyorum