1prensesannesi yaseminan onlarda vitamin ilacimi ben iki kizimda da kullandim decaviti onlarda zaten bulantim cok oldugu icin ilaci anlamadim simdi cok bi bulantim yok o yuzden ilaç zorladi
nilaylaylaylay Ben hiçbir ilaç kullanmıyorum . Aile hekimliği falan verdi ama ilaç kullanmayı seven biri değilim. İlk aylar zorlaaaa folik asit içtim. Şimdi ne vitamin ne kan ilacı hiçbir şey kullanmıyorum sevmiyorum da
1prensesannesi nilaylaylaylay ben icmesem içim rahat etmez icmek gerekiyor ki veriyor doktorlar. Hic bir zman ilac aksatmadim normalde bende icmem hele düzenli ilac kullanamam ama bütün hamileliklerimde alarm kurup kullandim
nilaylaylaylay 1prensesannesi haklısın canım içmek lazım ama dediğim gibi ben içemiyorum. Çok şükür benim doktorumda biraz rahat esnek bu konularda. DeğerlerimiZde iyi çıkınca kullanmıyprum