Kızlar buraya bi bakın lütfen. Dün akşam karnımdan rahmime doğru bi ağrı saplandı yerimden zor kalktım. Daha sonda tuvaletindeki yaparken çok zorlandım sanki kaşığımdan bişey aşağı doğru İniyo gibi bi baskı ağrı oluştu. Kötü bişey olabilir mi 😣 bu arada 17 haftalığız