yesilanne97 canım baktım fotoya benşm ayağı birisi oraya koymuş gibi duruyor. Benim kaynım Dr dediğini anlatayım sana çünkü burda herkes kendinde ödem görmeye ildir. Gebelikte %90 ödem oluşur sonuna doğru bazılarında sürekli gattıpıniçin sırtta hatta dedi ki iğne yapamıyoruz bile bazen o kadar şiş iğnenin ucu değmiyor dedi bazılarının kalçasımdda yani görmediği fark etmediği yerlere dağılıyor dedi. Ayaklarımızı çok sarkıtıp çok yürüyüş yapmaktan oluyor ayak ödemi yapılacak çok bişey yok bol sıvı tüketilir dinlenilecek. Üzerinde çok durursan emin ol bundan daha çok şişiyor