Kızlar ablamın bebeği 24 haftalık doktora gitmiş doktor bebeğin kalp atışları yok ve kafasinin etrafinda şişlikler var demiş sevk etmiş üniversite hastanesi ne kızlar bebek olmuş mu demek bu bir umut varmi ne düşünelim bilemedik şu an hastaneye gidiyo ama çok kalabalikmis siz içimi rahatlatin lütfen lütfen 😔😔