Gozde_coskun 33.haftamdayım havalardan mı yoksa bu zamanlarda mı bı sıcaklık basıyor hele geceleri soğuk suda dusa giriyorum . Zaten gece uykularım kalmadı hem wc. Hem yatamamaktam rahat. Sizin nasıl
Nalanktl Gozde_coskun bildiğin klimanın karşısında yatıyorum o bile kesmiyor . Ellerim ayaklarım yanıyor içim fena oluyor berbatım uyku zaten hak getire
srfnr bende ayni zaten yazi sevmiyorum cok terliyorum hararret yapiyo vucut 😁 wc yede cok gidiyorum gece 🙄😒
Gozde_coskun Nalanktl kesinlikleeee hele bu haftaa basladııı daha bu saydıklarımızz dahada dogumaa var 🤭😳☺️🥰
Gozde_coskun Nursafak kesinlikle esşime soruyorum , okdr degıl diyor ama ben cok hıssedıyom ,bugun dısarı cıkayım dedim yok 1 ay nasıl idare etcem bılmıyorum