DamlaAkh Arkadaşlar 30.haftadayım sizin bebeklerin gelişimi nasıl,kaç kilo aldınız,bebekler kaçar kilo nst ye giriyor musunuz
Hulyalp DamlaAkh 32+7 olduk canim. Gecen haftaki kontrolde nstye almaya basladilar ama 29.haftada zaten bi erken dogum riski atlattik o zamandan beri nst cekiyorlardi. Cok sukur gelisimleri iyi. Ben fazla kilo almis durumdayim. Hele son erken dogum riskinden sonra yataga mahkum kalinca daha cok sistim
Melikeeee03 DamlaAkh kızım 31+2 oğlum da 32.haftada. 3 hafta önce gittiğimde kızım 1200 oğlum 1300 gramdı. Pazartesi günü randevum var kaç kilo oldular çok merak ediyorum 🤩. Çok şükür güzel geçiyor hamileliğim . Ayakta fazla kalınca sırt ağrım başlıyor çabuk yoruluyorum. İki gün önce suyum geldi sanıp acile gittik Nst ye bağlandık çok şükür sancı hiç çıkmadı vajinal muayene yapıldı ebem suyun gelmemiş dedi muhtemelen idrar problemiydi yaşadığım.
xwoman DamlaAkh bende 36 +6 dayim cnm. Pazartesi doguma alicaklar. Suana kadar 18 kilo aldim. En son arefe günü dr a gittiğimde biri 2400 birid3 2800 du. Yanılma paylari oluyor tabiki. Beni nst ye 34 haftada aldilar ilk kez.
DamlaAkh Hulyalp bnm korkumda kilo almak şimdiye kadar 4.5 kilo aldım 54.5 idim ama bugün ciğer geliştirici iğne serum vs vs bakalım. 37 ye kadar dayananlar var neden bizde öyle olmayalım
Sidelya 27+4 olduk biz de. 1 ay önce kızım 650 oğlum 630 gramdı şimdi ne kadar oldular bilmiyorum. Haftaya perşembe kontrol var çok merak ediyorum. Bugüne kadar sorunsuz geldik çok şükür. 56 yla hamile kaldım 73 oldum ama nereme aldım o kiloyu anlayamadık 😅 göbek ve popo hariç hala zayıfım 😅
DamlaAkh Bende 29 bitince doktora gittim bebekler 1300-1400 idi 50 ile hamile kaldım 54.5 idim. Nst de hep sancı çıkıyor bakalım
Sidelya DamlaAkh beşikleri tamam bide hastane çıkışları ve biraz zıbın. Başka bi şeyimiz yok henüz. Ne almak lazım pek bi fikrim de yok açıkçası ya da ne zaman her şey tamam olmalı bavul ne zaman hazırlanmalı.🤷🏽♀️ Erken doğum riskim yok ama ne zaman ne olur bilinmez diyolar 🙄
DamlaAkh Sidelya bende bir şey hazırlamadım 30+1 im bugün ani bi mide Ağrısı sık kasılma ile hastane yatışım oldu. Doğum olsa hazır çantam yok insanın aklı başına bu zamanlarda geliyor. Arabaları hazır yatakları Çarşamba gelecek kıyafetleri hazır ama dağınık😕 araba olarak ne aldınızben pregon İbiza set i aldım
Sidelya DamlaAkh aaa çok geçmiş olsun. İnşallah dayanırlar. Benim de aklıma geliyo bazen burda okuyorum birden gelen sancılar açılmalar. Hazırlamak lazım artık demek ki. Chicco echo twin bebek arabası alcaz önümüzdeki hafta inşallah kraft ın pusetlerini aldık bu hafta.
Hulyalp DamlaAkh rabbim istedikten sonra tabi durulur hele yardim edecek biri varsa evde ama benim gibi cocuk evdeyse durmasi biraz zor cunki yemek hazirla ilgilen vs. Kalkmam gerekiyor surekli
Gamzehzmoglu Merhaba arkadaşlar bende 21+2 oldum bebek arabası tercihleriniz neler oldu odaları için ne düşündünüz inşallah sağlıkla zamanında kucagımıza gelsin bebişlerimiz🙏🏻
DamlaAkh Gamzehzmoglu Bebek odasını yaptırdım iki afet Montesori büyüyen yatak ve 4 kapılı gardrop yatağı kenar korumalığını fon perdesi 6000 e geldi Çarşamba Perşembe gelecek ankaradaysanız gittiğim yeri önerebilirim.
Gamzehzmoglu DamlaAkh ne güzel en zoru bitmiş denizlideyim maalesef montesori ilk başta zor olurmu acaba onda tereddüt ettim aslında bende çok istiyordum
DamlaAkh Sidelya bebek arabasına taılabiliyor mu bence o çok önemli iki tane olunca sanki taşıyamaz aranasım gibi geldi
Sidelya DamlaAkh takılamıyo malesef ama arabamız olduğu için çok sorun olacağını düşünmedim açıkçası bide herkes puset çok kullanılmıyo diyince bunu almaya karar verdik
DamlaAkh Sidelya denenesin bilemiyoruz bir de her çocuk farklı benim arkadaşlarım 6 -8 ay kullandılar
DamlaAkh Gamzehzmoglu https://images.app.goo.gl/vPL69KvKnJkDpgCE8 Bu tarz bişi istedim gelmedi henüz https://instagram.com/yeninesilyatak.montessori?igshid=23bfxhtb738p başka yerlerede gönderiyorlarmış ama nasıl bilmiyorum
Ikraafra xwoman bende 36+2 deyim Benide Pazartesi alcaklar 10 gün önce 2400 2500lerdi bakalım yarın gidicem tekrar ne dicek☺️
DamlaAkh Saime81 https://instagram.com/yeninesilyatak.montessori?igshid=23bfxhtb738p siteler de bence bi görüşün hatta damla Akgürbüz de yaptırmış diyip pazarlık yapın. Öyle vitrini fln yok imLathane anlatıyorsunuz çiziyor ama öncesinde planladığınız bi oda varsa ölçülerini alıp bir fotosunu çekin