Sitemkar Kizlar 31 haftalik hamileyim ayaklarim aksam saat 11 olunca basliyo yanmaya artik yanmasindan uyuyamiyorum sizinde basiniza geldimi bu durum
R_Arslan Sitemkar ayaklarimin yanmasindan gunlerdir deliriyorum hicbir cozum bulamadim bazen ayaklarimi yikiyorum rahatlatiyor bazen de asla uyuyamiyorum sabahliyorum cozum bulan varsa bana da soylesin😢
Nalanktl R_Arslan Sitemkar ahhh ne çekiyorum ondan başta ayak yanmasıydı sadece şimdi tüm vücut 37 nin içindeyim. Huzursuz bacaklar bunalım ne ararsan var klima karşısında uyuyorum
Ezoi Sitemkar benim 21. Haftamda başladı 36 numaralı ayağım 39 numara olacak kadar şişti . Aynı zamanda yanmalar aşırı fazlalaştı ateş çıkıyordu resmen , bende günde 3 yada 4 defa buzlu su içinde tutuyorum en azından rahatlatıyor .
Asiacr R_Arslan cozumu buldum ben rahatladim. Vantilatoru ayagima gore ayarlayip yatiyorum sabaha kadar oyle rahatim ki. 5 dk kapatsam yine ayni kaptmiyorum o yuzden.
Zehra5834 Sitemkar ayy bende 37 haftalık olucam son 2 haftadır aynı sorun bende de var artık son çare bi fısfıs şişeye limon kolonyası doldurdum arada bi sıkıyorum onun dışında günde 5 10 defa soğuk suyun altında 1 dakika kadar tutuyorum yoksa dayanılaccak gibi değil😭
Elmalikurabiye Sitemkar ben tavsiye uzerine soguk suyu kovaya doldurup bi yarim saat onda duruyorum. Hem odem gidiyor hem cok rahatliyorum. Ama tum vucudum yaniyor son 1 haftadir. Ona yapcak bisi yok sanirim 😂
Cigdemruzgar35 37 haftaligim gerçekten bı tek ayak değil beden yaniyo Allah bu hamislere yardım etsin özellikle sağ ayağım çok sisiyo sizde de tek ayakmi çift mi