Adves Momof2child iki adetten sonra hamile kalabilirsin dedi doktor bana ama ben 16 haftalikken dusuk oldu doktorunla yine konus istersen
Pregnantmom Momof2child 2 adet dönemi korun sonra dene dedi öyle yaptım 3. Adet olmadan hamile kaldım 😊
Simaycan Benim bir yil surdu ama cok ustune dusmustum biraz stress yapmamak gerek galiba insallah tez zamanda hamile kalirsin tekrar, genetik testi yapildimi?
Momof2child Simaycan evet canim yapildi tabi .bizde mikrop vardi Ureplasma onun icin 2ay Ilac icdik ve 1defe regl oldm ikincini hrele olmadm 13unde
onuragtas Momof2child bana da iki ay sonra kal dedi doktor. ben ama düşünmedim erteledim altı ay korundum bıraktığım ay hamile kalmıştım
Tazeanne54 Ben küçük Ken düşük yapmıştım bir adet döneminden sonra hamile kaldım. Hemen kalınıyor Merak etme 🤲
Rojin3413 Momof2child ben 5 ay sonra hamile kaldim. Ilk düştüğümde bir bucuk aylıkken oldu. Bence sende 3 adetten sonra kal araya fazla zaman koyma👨👩👧👨👩👧