Mryy_bstg_akkyn 32+7 su son bir kac gundur benimde kasintim var gobek deligimin ordan sanki catlamaya basladim ince ince cizikler goruyorum ama cokta emin degilim bi varlar bi yoklar gibi incecik biseyler. Tirnak surmemeye dikkat et nemlendir acik birak. Ilk hamileligimde hic catlamadim gene tek gebelik gecirmis olsam eminim yine catlamazdim ama napalim ikiz olunca elden fazla bisey gelmiyor haddinden fazla buyuyor. Catlicaksa karnin yag kupunde de dursan catliyor maalesef