Fatos00
Bende başlarda aqrısız oluyodu sonra aqrılı olmaya basladi.
En sonunda da nefes almami zorlastrdı dayanamadm qittim ve sonuç nstde sancı serum ilac qözlem altı.
Açılmam felan yok diye cktm evde cekerim sancmı die.
Yarn acile qit bi baktır bence en azından ne olduqunu bil bilmemek daha kötü