Hanımlar nasılsınız, herşeyiniz tamam mı ? Belirti falan var mı ? Ben neredeyse tek başıma yatıp kalkamaz oldum iyice ağırlaştım. Tüm hazırlıklarımız tamam doktor bugünden itibaren bekle dedi. Küçük küçük sancılar oluyor sonra geçiyor. Doğum kolay olsun diye yaptığınız birşeyler var mı? Ben pilates yapıyorum perine masajı yapıyorum hurma yiyorum her gün ve Bol su içmeye çalışıyorum tabii ki bir de bol bol dua 🤲🥰♥️