Serman Merhaba. Erkek bebek sahibi olacak anneler. Ilk 3 gun icinde yapilan yenidogan sünneti hakkında ne düşünüyorsunuz?
DemetBora Serman bende yaptırıcam inşallah büyüdükten sonra çok korkuyorlar travma olarak kalsın istemiyorum
yigitalptb Serman ben de istiyordum ama çocuk doktoru yenidoğan sünnetini önermediğini, sünnet için en uygun dönemin 6 ay ila 2 yaş arası olduğunu söyledi.
Sever Serman bence 2 aylık felan olsunda sonra bende öyle yapcam allah korusun çocuk o sırada birde sarılık felan olırsa hem göbek hem yeni dünyaya adaptasyon r birde sünnet bence buda yenidoğan tramvası olur 😂 bemimde oğlum olcak nasipse ben 2 aya düşünüyorum
Serman Sinem21 ben de istiyorum ama dogum sonrasi nasil bir süreç olur hic kestiremiyorum. Cevremde yaptiran da yok ama cok öneriyorlar
Sinem21 Serman ben annemler yanındayken omlar bakarken iyileşir aradan çıkar diye yaptırıcam vallah 😅
AyseTugba22 Çok küçük olcak doğduğunda bende yaptırsam mı yaptırmasammı diye düşünüyorum kıyamam ya. 😪
Serman AyseTugba22 bebegin iyiligi icin istiyorum daha sonra 2yaşında da yine sıkıntılı olacak. Veya buyuk yasta travma olacak. Ilk 3gun icinde yaptirinca cok cabuk iyilesiyormus ve damar cok inca olduğu icin kesildikten sonra kanama bile olmuyormuş. Cok kararsizim yaptiran olsa da yazsa aydinlatsa cok guzel olur
Sever Serman e yeni doğunca anestezisiz mi yapıyorlar birde hangi bölüm yapıyor bu işi Genel anestezi riskli olur kıyamam ya
wndy Serman hayır, ben oğlumu 3 aylık iken yaptırdım, lokal anestezi ile oldu, hem de çok rahat geçti, çocuk cerrahına yaptırdık
Hzlhakko Serman ben şahsen çocuğum doğar doğmaz dünya ya alışmadan birde acı çekmesini istemiyorum sonuçta acıyacak en mantıklısı 7-8 aylıkken yada 1 yaşını doldurduktan sonra yapılması
Tugramoms Serman bende 40ı içinde yaptırmayı düşünüyorum ne zaman yapılmalı net bilgim yok araştırıp ona göre hareket edeceğim ama kesinlikle bebekken olacak sünneti
Serman Sever evet lokal olarak cok hafif uyusturul bebek uyurken sunnet ediyorlarmis. Kanama bile olmuyormuş. O yüzden boyle bir imkan varken bebeğe genel anestezi vermek riskli geliyor. Yine büyüdüğü zaman yaptirsak yine genel anestezi olacak. Cok kararsiz kaldim o yuzden
meryemm_demir 2-3 aylıkken yaptırmak daha uygun diyorlar bazen tekrar sünnet gerekebiliyormuş yenidoğan sünnetinde
Adves Serman yigenime dogar dogmaz 3 4 gun icinde sunneti yapildi ve cabuk iyilesti imkani olan hemen yaptirmali bence cok rahat ediceksiniz
Glcn16 Biz 3.5 aylıkken yaptırdık. Ben yeni doğduğunda yapılmasından taraftar değilim açıkcası dünyaya alışması sarılık olma ihtimali hepsi üst üste gelirse daha zor olur diye düşünüyorum