Arkadaşlar ben özel bir hastaneye gidiyorum ama bazı rahatsızlıklarımdan dolayı devlet hastanesini önerdi doktor. Haftam da baya büyük 24+4 her hastane kabul etmez. Şehir hastanesi ne durumda ? Yada başka nereye gidebilirim? Şehir hastanesinde özel muayenehane var mı öyle de gidebilirim çok önemli yardımcı olur musunuz.