Oykuuu ben şuan neredeyse 2 aydır göbekden yapıyorum ödem yapıyormuş ondan önce koldan yaptırmışdım bacak acıyormu o kadar yaa doğumdan 8saat önce bırakıcakmışım doktorum öyle dedi nasıl ayarlayacaksam onu ☹️ bıktım iğne olmakdan valla Allahım affetsin zorr ☹️