Normal kontrolume gelmiştim nst de sancı cıktı ve alttan muayene yaptılar 4 cm acılmam oldugunu syledıler yatışımı yaptılar. Öğlen 3 den beri hastanedeyim suni sancı baglanmadı cok şükür ama sancılarım sıklasmadıgı için bekliyorz 3 saatte bir nst ye giriyorm sizlerde hamilesiniz dualarınız kabul olur bol bol dua edin bana sabahı bulmadan hemen doğuruyum hayırlıca saglıkla insallah 🙏