yigitinannesi355 Bir arkadaşımın tavsiyesiyle burdayım . Belki bir bilen olur diye sormak istiyorum regl günüm 10 gün gecikti ve ben dün bugündür kahverengi akıntı şeklinde lekelenme görüyorum acaba gebelik belirtisi olabilir mi
Leylayasin yigitinannesi355 canim en iyisi kan testi yap bende bebek sahibi olmak istedigim zamanlarda bazi aylar gecikmeyle kahverengi lekelenmeler goruyodum teste cikmiyodu ve bi kac gun sonra adet oluyodum en net kan testi
Semrasem yigitinannesi355 kahverengi leke bebek yerleşirken olur diye duymuştum en iyisi testte çıkar
[silindi] yigitinannesi355 Yani tam bişey diyemem tabi ama o kadar gününüz geçmiş testte çıkması lazımdı. Bi de yerleşme kanaması normalde adet günü olur ya da bi kaç gün sonra. Hayırlısı olsun