Başta da vardı biraz ama bu kadar değildi 😣 iki gündür özellikle ellerim şişti bacaklarım çok şişti ayaklarım ayağımın altı baya acıyor bastıkça çok zor hareket ediyorum normal mi bunlar yürüyemiyorum gibi yürümek iyimi kötü mü 🙄🙄 bu arada 34 haftalığım 🤔