Canımm endişe etme bebekte bir skıntı yoksa ben 6. Haftada bir anda gelen kanamayla doktora gittim tuvalet haricinde kalkmamı söyledi bol su içtim günde 2,5 litre ve yerimden sadece tuvalet için kalktım Allaha şükür şuan 15 haftalığız artık kalktım işlerimi yapuyorum sana tavsiyem annende kayınvalidende 3. Ayın bitene kadar kal ve hiçbir iş yapma Alllahın izniyle birşey olmaz kuran biliyorsan yattığın yerden bol bol oku 💚