Elif_sahra60 Kızlar slm henüz 5 haftalık hamileyim ama gaz beni deli ediyor bununla alakalı ne yapabilirim. Hareketsiz biri değilim en az yarım saat yürüyüş yapıyorum ama yinede şimdiden başladı. Bu durumu yaşayanlar varmı
Caglacagla Elif_sahra60 var cnm olmaz mı bende de ilk zamanlar çok kötüydü malesef .. birde klima çok etki yapıyor ona da dikkat et
Aygnrbasak Elif_sahra60 sizinle ayni şikayetlere sahibim 8 haftalık hamileyim mahvoldum ben de Pazartesi doktora görünecem nefes alamıyorum artık siskinljkten
Sengulkrgz Elif_sahra60 ilk haftalar maalesef gaz sorunu çok oluyor hatta bu yüzden hastanede 2 gün yatmışlığım var.Gazi rahat çıkarabiliyorsaniz sorun yapmayın zamanla düzene giriyor fakat o gazi çikaramadiginizda asil problem o zaman basliyor.Doktorum gaz yapici seyler yememem gerektiğini soylemisti sizde yediklerinize vs dikkat edin.
Elif_sahra60 Valla kızlar gazdan kendimi şimdiden şişmiş hissediyorum su ve yürüyüş biraz rahatlatıyor henüz başka çözüm bulamadım🌝
Aygnrbasak Sengulkrgz gaz yapıcı şeyler de yemiyorum azcik bir şey yiyim hemen sisiyor karnım midem bi ilaç var mi acaba ☹️
Sengulkrgz Aygnrbasak Tabi buyuk bir cogunlugu da hamilelikle alakali bir durum ben bilmiyorum duymadim o sekilde ilac veriliyor mu cok rahatsizlik duyuyorsaniz doktorunuza danisin bir seyler illaki verir.Sanirim bana serumun icine bir igne vurmuslardi o rahatlatti birde toz vermislerdi ondan sonra gaz sorunum son buldu.
Elifsaadet Elif_sahra60 30 haftalığım ah ne çektiiimmmm, canım yarım çay bardağı suya yarım çay kaşığı felan kimyon koy iç, yarım saate rahatlarsın🙏🏻