Bu aralar ben de çok sorun yaşıyorum bu iğneyle. İğnenin girdiği yerlerde mercimek büyüklüğünde kararma oluyor şişmiyor ama leke oluyor. Onu nasıl çözeceğim bilmiyorum. İğnenin ucunu dikkatlice inceledim normal mi bilmiyorum ama sanki ucunda hafif geriye kavis var gibi. Normal enjektör iğnesinin ucundan farklı mı biraz