kbru5 Kızlar selam, 33. Haftadayım ve mide ağrıları artık dayanılacak gibi değil. Çiğneme tableti kullandım onlarda anlık etki edip 5-10 dk sonra eski halime dönüyorum. Siz mide yanmalarını nasıl geçiriyorsunuz ?
Premsesimvaar kbru5 ayy bende çok çekiyorum da Dr bana gaviskon şurup yazdı oda çok etkili anında kesiyor çok şiddetli yanma vRsa eğer yeniden başlayabilir ama ben çok memnunum
Hulyalp kbru5 aylarca cektim ahh gecti rahata erdim dedigimde yeniden basladi benimde. Hic ilac kullanmadim kullanmak icimden gelmedi dolaptaki soguk sutten 2 3 yudum aliyorum gayet guzel kesiyor cok sukur. Daha da gecmezse sabir cekip bekliyorum. Cok oldu ejderha gibi bogazimi yakmasi alevlerin cikmasi