Premsesimvaar Kızlar 30 haftalık hamileyim ayaklarım şişti bide küçük sivilce gibi şeyler çıkıyor ve çok kaşınıyor Dr randevum a da daha var normal midir bu durum?
berguzar1987 Canım ben daha 20. Haftamdayım ayaklarım ellerim poğaça gibi şişti tansiyon yüksekliği yoksa tansiyonunuzu ölçün ayakların şişmesi notmal ben doktora sorduğumda böyle dedi tuzu kes hareket et dedi benim ikiz o yüzden daha çabuk şişti