eslemalt123 aynı seyleri yaşamışız bnde 17 de anne oldum 2. Günü siddete ugradim suan 13 yıllık evliyim 12 yasinda bir kızım var suan 5 aylık gebegim daha once bosandimda yeniden baristim kizim icin.. dövmüyor ama piskolojik siddet devam bu cocugu da kizim yanliz kalmasın diye yaptim yani degismiyolar anacim ilk anam babam beni yakti okutmadi buna verdi simdide ben kizim icin yaktim kendimi cunku burada yasam şartı cok iyi diye insan bir zamandan sonra kendini unutuyor evladi icin yaşıyor ama sen küçüksün ailene soyle cnm bir care bul