Betusunannsi Berna3434 ilerde daha cok ağrıyacak gobek gerildikce 🙈 yag ile masaj yap canim. Gecmiyorsa doktora gidersin. Ama agrimasi normal. Ben 33 teyim. Asagiya surekli basi yapiyor. Acayip acıyor. Doktora sordum normal dedi
Betusunannsi Berna3434 genişlediğinden canim benim. Ben 33. Haftadayim bacaklarimi ters V seklinde ayirip secdeye gidebiliyorum 🤦🏻♀️ Ayaga kalkamiyorum yerde oturarak kiliyorum 😞