Hcevik Asla uygun bir hastane bulamadım devlete gittim çok kötü davraniyolar özele gittim doğum çok pahalı:( anadolu yakasında kimler nerede doğum yapicak arkadaşlar uygun fiyatlı hastane buldunuz mu bi fikir verin :(
Betusunannsi Hcevik yine istanbul iyi canim. Ankarada olsan rezil rüsva 🤦🏻♀️ Dun suyum geldi zannettik. Tam 3 hastane gezdik. Amnisure testi icin bizi rezil ettiler. Yollarda heba olduk pinpon topu gibi. Hakkimi helal etmiyorum hiçbirisine. Ölsek ilgilenmeyecekler
Fureya Hcevik central hospital cengizhan kolata gözüm kapalı tavsiye ederim. Normal doğum 3300. Hastane bebek dostu hastane seçilmiş. Ha diyeceksin sen orada mı doğuracaksın? Hayır☺️ Kartal eğitim araştırmayı düşünüyorum evime yakın olduğu için
Usya34 Hcevik Avrupa yakasında olsaydın sana gittiğim hastaneyi tavsiye ederdim. Özel hastane ve ücreti çok uygun. Doktorum da çok iyi biri. Ben çok memnunum şahsen. Yinede söyliyim belki gitmek isteyen için fikir olur. Özel Alibey Hospıtal. Dr Taner Toprak ✌️
NurGrlek Hcevik çakmak erdem hastanesi bugün aradım 1.450 normal doğum dedi Çamlıca hisar hospital 1.200 normal dedi ikisi arasında kararsızım
NurGrlek Hcevik evet ilk gebeligimde gittiğim doktora gidiyorum Funda hanım Çamlıca hisarda Tuğba hanıma gitmiştim memnunum ikisindende
Fureya Hcevik gazi yıldız. 3 kere farklı doktorlara gittim gerçekten çok kötüleri. Geçen cuma tavsiye üzerine bu doktora gittim memnun kaldım. Tavsiye ederim.
[silindi] Hcevik Çakmak Erdem hastanesini asla önermem ama Çamlıca Erdem Hastanesinde Dr. Şükran Hanım var çok iyi bir doktor. Ve fiyat uygun. Ben Medistate Hastanesinde doğum yapıcam inşallah
Agirmas Hcevik kartal avicenna umut hastanesi sibel hanım var muayenesi 90 tl normal doğum 1800 zorunlu sezeryan 1900