Nursemomm benim de en tehlikeli bulduğum şey tavuktu ve çok tüketirdik.Gebelikte nasıl durcam yemeden derken çok şükür tiksindim tavuktan.Yediğimiz hiçbir şey doğal değil belki ama en sağlıksız olan tavuk gibi geliyor bana.Hormonu,ilacı hepsi veriliyor zavallı hayvanlar çabuk yenme kıvamına gelsin diye.😔Tavuklu yaptığım yemekleri de kıymalı yapmaya başladım.Güvendiğimiz bir kasaptan kırmızı et tüketiyoruz artık.