Lavinyaa61 Geçen hafta yaptırdım Adana Şehir Hastanesi'nde. Gazoz gibi teneke kutuda 75 gram şekerli sıvı içmemi istediler. Sabah aç karna gidiyorsun. Önce açlık şekeri için kan aldılar. Onu içtim 1 saat sonra ölçüm yaptılar bir de 2. saatin sonunda. 3 kez küçük miktarlarda kan aldılar yani. Çok şükür sıkıntı çıkmadı sonuçlarda. Aç olduğum için biraz zorlandım bitirmekte soğuktu ama hızlı icemeyince ılıyor. Sonlara doğru zor gitti midem biraz bulandı o kadar. Sonrasında herhangi bir problem yaşamadım o gün hafif şeyler yedim o şekilde gecistirdim.