Mnevvr53 öylemi ay içim rahat ediyor böyle şeyler okudukça. Burada çok post açılıyor bebek hareketleri ile ilgili bütün gün canı yanacak kadar hissedenler yazıyor ya da gece uyutmayan hareketleri olduğunu yazıyorlar. Takmicam takmicam desem de takıyorum bebeğimin hareketleri yavaşlayınca. Bir de bayram malum biliyorsunuz herkes akıl vermeye bayılıyor. Bayramda kim görse karnıma dokundu istiyorlar ki bebek dokundukları an hopur hopur hareket etsin. Bebeğin niye hareket etmiyor ya da şuan hareket ediyor mu hissediyor musun diyen o kadar çok kişi oldu ki dün artık tribe girdim bende 🤦🏻♀️