Ayguns canim merak etme.1 defa bile haraket etdiysw korkma.olur herkesde.yeri daraliyo belki o uzdende ola bilir.27+3de olmustu bendede.ama haraketleri duzenliydi.zaman zaman azalir artir yani normal biseyler bular.benim bebeyim gunortalar bide geceler aktif olur zaten.beklemediyim anlarda haraket eder hicde takmiyorum sende alistir kendi.bebeyin keyfine bakar o😁