Elifertan Kaçıncı haftada nts ye girdiniz, doktor mu yönlendiriyo yoksa belirli bir haftadan sonra sıra alıp girebiliyo musunuz
Sad3c3m Elifertan bilemiyorum ki canım doktordan doktora değişiyor bu sanırım ben her gittiğimde nstye alıyor beni doktor 32 33 ve 35 haftada girdm, üç kere girdim şimdiye değin
Elifkorul Ben 37 haftalığım henüz girmedim 🤔 çatı muayeneside henüz olmadım. 38+0da kontrolümüz var belki o zaman bunlar olur 😥
Hilayse Elifertan ben 28 de başladım iki haftada bir her muayenede giriyorum ama normalde 32 den sonra giriliyor hastanemde
Nermin Hilayse 28 de girdim.bende erken dogum.riskinden dolayı sanırım.doktor annenin durumuna göre gonderiyo
Deletedmom133 Lavanta01 sırt üstü yatıyorsun 2 tane yuvarlak birşey koyuyorlar karnına kemerle bağlıyorlar 25 dakika ben sırt üstü yatamadigimdan sıkıcı yoksa-ki bebegimin kalp atışını 25 dakika dinlemek guzel 🥰🥰🥰
Lavanta01 Deletedmom133 😊 tesekkurler. sanci ölçüyor galiba öyle mi ? Ben de sirt üstü yatmiyorum, 25 dk baya uzunmus..
Deletedmom133 Lavanta01 evet varsa sancin çıkıyor ya birde hastane yatağı ya sırt üstü geriyor beni😀😀😀😀
Mervemommm Elifertan 34 haftalık hamileyim 1-21 temmuz arasına verdi doğumu 29 haziranda da kontrole çağırdı hiç demedi nst veya çatı muayenesi olcak diye sorarım kontrole gidince ya bizim doktor çok mu rahat anlamadım ya