HayalLina Arkadaşlar Pazartesi sezeryan doğum yapacağım eşleri alıyorlar mıydı bu hastanede sormayı unuttum
Tugba12345 HayalLina arkadasm dogum yapti canm bende 25.haftamdaym fotgrafci icn fln fiyat alirken sordm hayir giremiyor denildi yine de sorarsnz
HayalLina Fotoğrafçıyla görüştüğüm de böyle bişeyden bahsetmişti sanırım çünkü eşleride alıyorlar gibide doktoruma hiç sormadım bilen varsa yazsın net olarak
HayalLina Tugba12345 allah allah ben sorduğumda isterseniz eşinizde girebilir vs demişlerdi hadi bakalım hayırlısı