Minikkus098 Tam 1 hafta önce kan testi yaptırdım kızlar sonuç 0.100 dü Şuan adet olmam gerekiyor 2 gün gecikti acaba hamiş olabilirmiyim.İhtimali var mı 🌸
Pnrbtr Minikkus098 benim de 3. Gün bugün geçişinin dün yaptırdım kan testi 0,100 dedi. Yumurtlama ne zamandı sizin?
Annemmm2 Minikkus098 ben adetten 10 gün önce 9 Mayıs yani test yaptırdım 0.100 çıktı 27 Mayıs oldu adet günüm geldi geçti adet olmadım kan verdim 42,26 çıkmıştı 😊
Annemmm2 Minikkus098 @Ggggggggggg bak bu arkadaşımız adetten 4 gün önce kan verdi 0.100 dü sonra yükseldi 😊😊
Pnrbtr Minikkus098 bence bi kan testi yaptır. Dün doktor bana haftasonuna kadar olmazsan tekrar test yaptır, yine çıkmazsa bi kadın doğum doktoruna görün dedi. Belirti falan var mı?
Minikkus098 Pnrbtr Yok canım korkuyorum bidaha negatif çıkarsa diye az daha bekliyeym diye düşünüyorum
Minikkus098 Loya06 Biz 1 senedir bebek istiyoruz çikolata kistim vardı tedavi oldum ve o kadar çok testler yaptım ki toruldm artık negatif görmekten ve artık korkuyorum yine hüsran olursa diye
Annemmm2 Minikkus098 olabilir canım bak @Ggggggggggg bu arkadaşımız 4 gün önce adetten 0.100 dü suan hamile ☺️ Ümitlendirmek de istmemem ama insallah gebesidir ❤️