Moonse_rose Caglamehmet Ben de daha yavaş hareket ettiğini hissediyorum sanırım yeri iyice daraldı. Ama yine da hareketi var..1hafta kaldı doğuma, sağ salim kavuşalım inşallah hepimiz bebeklerimize 🙏🏻
CanSuu Caglamehmet bende 37+1 deyim dünkü kıpır kıpır olan bebek bugün hiç kıpırdamıyo korkuyorum sabahtan beri hareket etmesini bekliyorum 😔
Moonse_rose CanSuu yakında bi sağlık ocağı varsa bence bi kalbini dinleyin bişey olacağından değil de yine de kafaya takmamak için gitmekte fayda var. Gün içinde hareket etmesi lazım en az 10 defa...
CanSuu NALIN hareket etti canım çok şükür fakat herzamanki gibi çok değil ara ara devam ediyo hareketleri 🤗
Mfatma Kızlar bişey sorabilir miyim Buhara hastanesine mi gidiyorsunuz cumartesi günleri açık oluyo mu