Haribo42 Asilkom benim oglum olcak oyle olsa erken dogum tehlikem olmazdi😂 esim diyo ayaga kalkip iki sallandan dogurucaksin😂
NimetDilmen Asilkom Sanmiorum doqru olduqunu. 34 haftalık hamileyim 2 qün önce nstde sancım cktı. ALLAH bilir 😊
Deletedmom143 Alakasiz biseyler sadece.hurafeler Benim kardesim erken oldu.34 haftalik.3600 qramoldu kuvezde kalmadi.ablamsa gec olmjs 41 haftalik 1800 qram olmus.oda kuvezde kalmamis annem kendjsi bakmis.bende erken 33 haftalik olmusum 5 kilo.yani alakasiz bisey