37den beri yalancı sancılarla hastaneye gidip geliyoduk ancak artık yalancı sancılar bile kalmadı, bayramda olunca malum her gelen giden bişey söylüyo ve açıkçası gözüm korkmaya başladı doktorumu arayıp sezaryen istediğimi söyledim ama bintaraftan da beklesemiydim diyorum 🙇♀️ Bu arada doktorum normalde de sezaryende de çok başarılı ve tamamen bana bırakıyo 😶